گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 / 11 / 1390برچسب:دانشجویان,اسراییلی,فیس بوک,, توسط کیا عشوری.kia ashoori |

“اتحادیه ملی دانشجویان اسرائیلی” تبدیل به یکی از شرکای تمام وقت در اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی شده است تا در آن دست به پخش پروپاگاندای دولتی به صورت آن‌لاین و نیز در دانشگاه‌های مختلف جهان بزند. این اتحادیه با راه‌اندازی برنامه‌ای به دانشجویان اسرائیلی مبلغ ۲هزار دلار پرداخت کرده است تا آنها به مدت یک سال و ۵ ساعت در هفته ــ در مجموع ۲۴۰ ساعت ــ در خانه‌های خود دست به پخش پروپاگاندا در اینترنت بزنند.

این اتحادیه همچنین با همکاری آژانس یهودیان اسرائیل، دانشجویان اسرائیلی دانشگاه‌های هایفا، تل‌آویو، بن گوریون، و ساپیر را به عنوان سفیر و برای انجام کارهای تبلیغاتی به کشورهای دیگر و جوامع یهودی مختلف جهان اعزام می‌دارد که برای این کار نیز این دانشجویان دستمزد و جیره خاص خود که بالغ بر ۱.۳۰۰ دلار است را دریافت می‌کنند.

در بیانیه این اتحادیه آمده است که “بسیاری از دانشجویان اسرائیل در استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف خبره بوده و لذا لازم است تا عقاید خود را به زبان انگلیسی بازگو کنند. یکی از اهداف ارائه بورسیه، افزایش و گسترش فعالیت‌های پروپاگاندای دانشجویان می‌باشد. اینترنت امکان دسترسی بدون کنترل به محتویات گروه‌های حاشیه‌ای را میسر می‌سازد و لذا �ی‌تواند بسیاری از مخاطبانی را تحت تأثیر قرار دهد که در معرض چنین اطلاعاتی قرار می‌گیرند، به ویژه جوانان را که به راحتی تحت تأثیر قرار می‌گیرند.”

بقیه خبر در ادامه مطلب

]]>

-